Headset Oculus Quest 2 VR
Pokročilé brýle pro virtuální realitu poskytují pohlcující zážitky a umožňují unikátní a velmi zábavný způsob výuky.
Díky speciálním ovladačům, které imitují ruce se můžete pohybovat ve virtuální realitě celým tělem. Bezpečnost pohybu je zaručena pokročilými systémy, které zajišťují stabilitu a sledují vaše okolí, když se pohybujete po místnosti.
V průběhu výuky ve virtuální realitě se studenti mohou ocitnout kdekoli na Zemi, poznají tak nejrůznější země, zvířata, vegetaci nebo oceány a dokonce se mohou vydat na výlet do vesmíru.
Během hodin hudební a výtvarné výchovy mohou studenti skládat vlastní skladby a vytvářet originální digitální umělecká díla s pomoci sad virtuálních nástrojů. K dispozici je také nespočet tematických filmů, které lze použít v mnoha školních předmětech.
VR školení pro učitele
Kontaktujte nás, pokud vaše škola již nakoupila brýle Oculus Quest 2 VR a učitelé by chtěli tuto technologii začít používat v různých předmětech. Poskytneme vám školení přímo ve škole. Nakonfigurujeme vybavení, naučíme vás brýle ovládat a ukážeme vám příklady použití při výuce předmětů.
Nákup hardwaru s aplikacemi nebo pouze aplikace
Nabízíme jak nákup, tak konfiguraci vybavení spolu s potřebnými aplikacemi pro použití v rámci výuky jednotlivých předmětů. Pokud vaše škola již brýle Oculus Quest 2 vlastní, rádi vám nabídneme jen nákup aplikací.
Má vaše škola jiná zařízení Google VR?
Pokud má škola jiný model VR brýlí, jsme schopni provést i školení a pomoci s implementací vybavení ve škole.
Využití VR brýlí na základních školách
- SharpesXR
- Vesmírní průzkumníci
- Gadgeteer
- National Geographic Explore VR
Aplikace umožňuje navrhovat 3D geometrická tělesa a další tvary v trojrozměrném prostoru. Můžete vytvářet jednoduché i pokročilejší 3D návrhy. Existuje mnoho dostupných scenérií a způsobů, jak upravit vybrané 3D modely. Na vybraném projektu může navíc pracovat několik lidí současně. Díky tomu je možné vytvořit virtuální učebnu, ve které může učitel ukazovat vybrané projekty k hodině všem studentům současně.
Aplikace ve školních předmětech:
- Matematika
- Informační technologie
- Plastičnost
Největší produkce, která byla kdy natočena ve vesmíru. Toto je neuvěřitelná čtyřdílná pohlcující série, ve které se studenti mohou připojit k osmi astronautům na misích, které mění životy na palubě Mezinárodní vesmírné stanice. Aplikace ukazuje mnoho aspektů cestování vesmírem, jako je pohled na radosti, zázraky a nebezpečí života na oběžné dráze. S brýlemi VR mohou studenti zažít historii tím, že se ponoří do první vesmírné vycházky na světě mimo Mezinárodní vesmírnou stanici zachycenou ve filmové virtuální realitě.
Aplikace ve školních předmětech:
- Fyzika
- Zeměpis
Gadgeteer je logická hra pro virtuální realitu založená na fyzice, kde studenti mohou stavět stroje na řetězovou reakci a řešit složité hádanky. Navržené dráhy umožňují interakci mezi objekty ovládáním, údery, kroucením a otáčením. Aplikace má mnoho režimů, ve kterých můžete například řešit fyzikální hádanky. Interakce s předměty ve virtuálním prostoru probíhá pomocí ruky, díky které mohou žáci předměty ve hře brát, pohybovat s nimi a například vytvářet řetězové reakce, ve kterých jsou fyzikální jevy zodpovědné za sled událostí spuštěných počátečním akce.
Aplikace ve školních předmětech:
- Fyzika
- Technika
Aplikace umožňuje studentům vžít se do role průzkumníka a vydat se na virtuální cestu do dvou ikonických míst naší planety. První z nich je Antarktida, kde má student možnost pohybovat se na kajaku po ledovcích, může také vylézt na obrovský ledový šelf a má možnost zažít sněhovou bouři při hledání ztracené kolonie tučňáků císařských. Další dostupnou lokací ve hře je Machu Picchu v Peru . Studenti se mohou ponořit do úžasných digitálních rekonstrukcí starověké incké citadely , vidět mumii a setkat se s alpakami .
Aplikace ve školních předmětech:
- Zeměpis
- Biologie
- Příroda